روژینو

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

روژینو

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

روژینو فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی خرید لوازم آرایشی فروش لوازم آرایشی خرید آنلاین لوازم آرایشی فروش آنلاین لوازم آرایشی خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

طبقه بندی موضوعی

چطور طبیعی زیبا باشیم

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ


روژینو فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی : یک باور اشتباه در‌‌ میان عموم خانم‌‌ها وجود دارد و آن اینکه باید آرایش کنید تا زیبا به نظر برسید! برعکس این نظر، زیبایی در گرو مصرف محصولات شیمیایی نیست. طبیعت مملو از زیبایی است و انسان که خود جزئی از مخلوقات زیبای خداست‌‌ می‌تواند از دل طبیعت زیبا کننده‌‌ها را بیرون بکشد. متخصصان مد و زیبایی برجسته دنیا برای برخی مشکلات که تا حدودی‌‌ می‌تواند از زیبایی شما کم کند راه‌حل‌های طبیعی ارائه داده‌اند:

۱ـ اگر پوست صورت‌تان کدر و پژمرده شده:

رجین برت لوت کارشناس زیبایی در نیویورک توصیه‌‌ می‌کند تعدادی حبه انگور را از وسط نصف کرده و از سمت برش‌خورده روی پوست تمیز قرار دهید.  اسیدهای این‌‌ میوه لایه‌بردار طبیعی است و در عین حال سبب آبرسانی به پوست شده و آن راشاداب و شفاف‌‌ می‌کند

۳- اگر پوست‌تان لک آورده:

سالهاست که درمحصولات ضدلک از۲ ماده‌ای که پایه گیاهی دارند و درمیزان کم تاثیر قابل توجهی در از بین بردن لک‌های پوستی ایفا‌‌ می‌کنند استفاده‌‌ می‌‌شود،گیاه آرنیکا که خاصیت ضدالتهابی دارد و روغن گیاه چای که آنتی باکتریال است .شما نیز زیر نظر متخصص طب سنتی‌‌ می‌توانید از این دو گیاه برای محو لک‌هایتان کمک بگیرید.

۴-اگر‌‌ می‌خواهید برنزه کنید:

اشعه‌های ماورائ بنفش خورشید خطرناک و آسیب زننده است. بجای خوابیدن زیر نور آفتاب و حمام آفتاب گرفتن یا رفتن به کابین‌های سولاریوم کافی است یک قاشق چایخوری از کرم ضدآفتاب را با مقدارکمی از پودر برنزه معدنی کف دستتان مخلوط کنید و سپس از این ترکیب روی پوستتان استفاده کنی . بلافاصله رنگ پوستتان تغییر‌‌ می‌کند.

۵-اگر گردنتان به سمت جلو آمده و حالتی قوز کرده گرفته‌اید:

به توصیه آنلیس هگن، کارشناس و مربی یوگا، حرکت “بوسه سقف ، kiss the ceiling ” را هرروز انجام دهید : به آرامی سرتان را به عقب برگردانید، لب‌هایتان را غنچه کنید و تلاش کنید به سقف بوسه بزنید . این حرکت را ۴ بار در روز انجام دهید .

۶- اگر موهای خشکی دارید:

برای افزایش رطوبت مو از روغن زیتون طبیعی بدون پارابن و سیلیکون استفاده کنید .

۷- اگر رنگ موهایتان سریع‌‌ می‌رود :

به گفته آلک بتیس، شیمیدان مواد آرایشی، از شامپوهایی که حاوی مواد سولفاته هستند استفاده نکنید چون آنها از پاک‌کننده‌هایی تشکیل شده‌اند که می‌توانند رنگ‌مو را کمرنگ کرده یا حتی آن را بی‌رنگ کنند .

۸-  اگر دوست دارید موهای فر داشته باشید:

جان مستروز، استایلیست، برای فر کردن موها بدون استفاده از موادشیمیایی راه‌حلی ارائه داده است: یک قاشق سوپخوری نمک دریایی را در حدود ۱۸ اونس آب‌گرم حل کنید و سپس ۱۰ قطره روغن گیاهی لوندر را به محلول اضافه کرده و به خوبی تکان دهید، سپس آن را روی موهای خیس اسپری کرده و اجازه دهید تا با جریان هوا خشک شود. در آخر موهای فرجذابی خواهید داشت !

۹-  اگر موهای وز دارید:

دیکی، استایلست و مدیر و مؤسس Hair Rules می‌گوید : موهایی که به خوبی آبرسانی شده باشند و رطوبتشان به اندازه کافی باشد دیگر رطوبت اضافی از هوا را جذب نمی‌کنند و وز نمی‌شوند. بنابراین موهایتان را به خوبی آبرسانی کنید .

۱۰-  اگر موهای سست و ضعیف و کم حجمی دارید:

کلسترول موجود در سس مایونز به کوتیکول مو حجم می‌دهد بنا به گفته راسک، استایلیست سین جیمز فوتبالیست آمریکایی، با استفاده از نصف فنجان سس مایونز، موهای مرطوبتان را شانه بزنید و سپس ۱۵ دقیقه صبرکنید، در آخربا آب سرد و شامپو آبکشی کنید.

چطور طبیعی زیبا باشیم


  • روژینو روژینو

لوازم آرایش

لوازم آرایشی