روژینو

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

روژینو

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

روژینو فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی خرید لوازم آرایشی فروش لوازم آرایشی خرید آنلاین لوازم آرایشی فروش آنلاین لوازم آرایشی خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

طبقه بندی موضوعی

چطور یک کرم‌پودر خوب انتخاب کنیم؟

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ


روژینو فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی : کرم‌پودر یکی از ملزومات آرایش است. این محصول آرایشی اگر به درستی انتخاب نشود در سلامت پوست می‌تواند تاثیر منفی بگذارد به همین دلیل مهم است که چه نوع کرم‌پودری انتخاب می‌کنید. معرفی کرم‌پودرهای برند دیور، کلینیک و ایو سنت لورن


به این نکات قبل از خرید کرم‌پودر دقت کنید:

  • چه جنس پوستی دارید؟ چرب، خشک، نرمال یا مختلط
  • هر نوع کرم‌پودری مناسب نیست. دقت داشته باشید کرم‌پودری که انتخاب می‌کنید فاقد ترکیبات حساسیت‌زا باشد.
  • به رنگ کرم‌پودر و پوست خود توجه داشته باشید. کرم‌پودر باید همرنگ پوست‌تان باشد. تابستان‌ها یک درجه تیره‌تر انتخاب کنید.
  • دنبال کرم‌پودری با SPF 15 یا بالاتر باشید. این نوع کرم‌پودر از پوست شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و سرطان پوست پیشگیری می‌کند.

پیشنهاد: کرم‌پودر Even Better Makeup SPF 15 برند کلینیک

این کرم‌پودر فاقد چربی بوده و مصرف آن توسط متخصصین پوست توصیه می‌شود و به عبارتی درمانی است. این کرم‌پودر خاصیت روشن‌کنندگی دارد و پس از استفاده پوست روشن شده و لکه‌های ناشی از افزایش سن از بین می‌رود. اثرات استفاده از این کرم پودر پس از ۴ الی ۶ هفته بر روی پوست نمایان می‌شود.

کرم‌پودر Even Better  Makeup دارای SPF 15 بوده و خاصیت ضدآفتاب آن مانع از تیره شدن پوست می‌شود  این کرم‌پودر در طیف‌های رنگی مختلف برای انواع پوست موجود است.

پیشنهاد: کرم‌پودر FUSION INK FOUNDATION ایو سنت لورن

این کرم پودر بسیار سبک بوده و به راحتی روی پوست می‌نشیند و فرمول خاص و ویژه آن پوششی سبک، بی‌وزن و راحت در تمام طول روز بر روی پوست ایجاد کرده و به آن ظاهری مات و بی عیب و نقص می‌دهد. بسیار باکیفیت و دارای دوام ٢۴ ساعته بدون ماسیده شدن دارد. همچنین کرم پودر ایوسنت لورن SPF 18 دارد که از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید حفاظت می‌کند.

  • با توجه به نوع پوستی که دارید باید بافت کرم‌پودر خود را انتخاب کنید. اگر پوست شما خشک است انواع کرمی بسیار مناسب است. این نوع کرم پودرها حاوی آلئوورا، اسید هیالورونیک و دیگر روغن‌های طبیعی است که رطوبت را در لایه‌های درونی پوست نگه می‌دارد. اگر پوست چربی دارید باید از انواع مناسب برای پوست‌های چرب استفاده کنید و پوست‌تان را مرطوب نگه دارید. کرم‌پودرهای مخصوص پوست‌های چرب حاوی زینک و ویتامین A است و از ترشح بیش از حد سبوم پیشگیری می‌کند.
  • هنگام خرید کرم‌پودر اسفنج آن را هم تهیه کنید. این اسفنج باید هر از گاهی تعویض شود تا سبب تکثیر باکتری روی پوست نشود.
  • برخی از کرم‌پودرها خاصیت درمانی دارند. خوب است که با توجه به مشکلاتی که پوست‌تان دارد از کرم‌پودرهای حاوی ویتامین و مواد معدنی یا حتی ضدچروک و سفت‌کننده پوست صورت استفاده کنید. اگر پوست افتاده‌ای دارید از کرم‌پودرهای حاوی ویتامین‌های A،BC و کوآنزیم Q10 استفاده کنید.

پیشنهاد: کرم‌پودر DIORSKIN FOREVER دیور

این کرم پودر دوام ١۶ ساعته دارد و پس از استفاده، ظاهری مات و زیبا برای پوست ایجاد می‌کند. استفاده از آن رنگ پوست را جذاب کرده و پوششی سبک و راحت روی پوست ایجاد می‌کند. فرمولاسیون جدید این محصول با ترکیبات حفاظتی که خاصیت کوچک کردن منافذ پوست را دارد، غنی شده و مصرف آن به مرور زمان بافت پوست صورت را نرم و لطیف کرده و مشکلات آن را بهبود می‌بخشد.

فرمولاسیون کرم پودر دیور حاوی دو پلیمر “تثبیت‌کننده” است که موجب پوشش بسیار خوب و یکنواخت کرم بر روی پوست شده و پس از مصرف در پوست احساس کشیدگی ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این کرم‌پودر دیور حاوی پلیمر “آکریلیک” است که موجب ترکیب عالی بافت کرم و رنگدانه‌ها می‌شود و این بافت ترکیبی عالی، در بی عیب و نقص دیده شدن پوست در طول روز دخالت دارد. در عین حال کرم‌پودر دیور حاوی پلیمرهای مرطوب‌کننده بوده و موجب شفافیت پوست می‌شود.

  • *چه رنگ کرم پودری را انتخاب کنیم؟
  • هنگام خرید کرم‌پودر مهم است که رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما بسیار نزدیک باشد. معمولا خانم‌ها کرم‌پودر را پشت دستشان امتحان می‌کنند اما بهترین ناحیه روی گونه یا چانه است تا هماهنگی آن را با پوست صورت‌تان ببینید.
  • بعد از مالیدن و تست کردن کرم‌پودر روی صورت ببینید چه حسی دارید. اگر احساس کشیدگی پوست یا چرب شدن می‌کنید یعنی کرم‌پودر مناسب پوست شما نیست.
  • توصیه می‌شود رنگ کرم‌پودر همرنگ پوست باشد اما با افزایش سن انتخاب کرم‌پودر یک درجه روشن‌تر از پوست می‌تواند سن را تا ۱۰ سال پایین‌تر نشان دهد.
  • اگر دچار برخی مشکلات پوست مثل لک یا سرخی هستید از کرم پودری با تناژ قرمز استفاده نکنید.
  • اگر تناژ مناسب پوست خود را پیدا نمی‌کنید یک رنگ تیره‌تر و یک رنگ روشن‌تر از پوست خودتان را از یک برند بخرید و با هم مخلوط کنید.
  • می‌توانید بجای کرم‌پودر از BB کرم هم استفاده کنید که با هر نوع پوستی سازگار است.
  • اگر پوست روشنی دارید تنالیته بژ صورتی برای شما مناسب‌تر است. اگر رنگ پوست‌تان به زردی گرایش دارد کرم‌پودری انتخاب کنید که میزان رنگ صورتی بیشتری دارد. در مقایسه با انواعی که رنگ نارنجی دارند صورتی زرد را خنثی می‌کند و بهتر است.
  • اگر پوست تیره‌ای دارید از کرم‌پودرهایی با تنالیته نارنجی استفاده کنید. بژ روشن تا تیره مناسب این دسته از افراد است.
  • اگر پوست کدر و رنگ پریده‌ای دارید از کرم‌پودرهای بژ بدون تناژ صورتی یا نارنجی استفاده کنید. این رنگ‌ها بر سردی صورت می‌افزاید. بجای آن از کرم‌پودرهای درخشان کننده و برق‌دار استفاده کنید یا به کمک فرچه اکلیل به آن بیافزایید.


چطور یک کرم‌پودر خوب انتخاب کنیم؟


  • روژینو روژینو

لوازم آرایش

لوازم آرایشی